Ahad, 22 Ogos 2010

KeNyaNG BanGat DonG!!!

fuhh..
xpdt nak dbygkan.. 
prasaan btol2 knyg..
da la makan mahai gila babunnyer..
xpenah lagi aku wat record camtu..
klu mak aku tau..mmg kena penampar selipar Jepun la aku..*hehe(ap yg mhlnye??? 16ringgit je)
tp pape pon mmg tbaik la..
wlaupon duit habis..
tp enjoy..dpt lpak sme2 dgn membe yg mmg sgt2 jrg nak kuar..
trutmanya si ADA yg sosial tu..*haha..jgn mara..
da la si Fatin pon wat hal td..
dia yg ajk,.
dia lak yg xnk pi..
mmg tbkr la aku dgn razman td..
smpe tpkse la blkon mrjuk xmau smbg dgn dia..
bru la dia ikot..tu pon jenoh nak tggu dia kt seksyen dua..
5 kali bas T603 lalu..1 pon xda byg muka dia..
yg len mmg da frust gila..last2 pi nek teksi gak..
da smpai,sume tmpt da kne RESERVED..jd tpksa la kmi p cri mknn nk bkak posa kt bazar yg bdkatan..
suma bli ayaq ja..dah tuh,abg si penjual ayaq tu x abeh2 sbut nma sorg2..
DONA la, FATIN la, FARAH la..
ayaq mta kucing la..honey dew la..mcm2..png aku ..
pastu, bbkak la kmi dgn ayaq shja..(kmpunan smntra nk mkn kt uncle k kopitiam)
pas semayang, bru la kmi truskan usha nk ke uncle k skali lg..nk usha tmpat..nseb bek ada
tmpt yg mmuatkan 10 org..*klu x mmg da ada kna hlau balik..HEHE
da abes mkn, suma pkat nk lari no....tau pon xda duit..tp nk mkn gak kt situ..
RM165.35..sgt pndai aku mnka..hehe..*35 sen tu xdak la..
tp xpa la..enjoy pnya psai..mahai pon mahai la..
bgtula kisah kami pi makan mcm org kaya td tu..mmg knyg nk mampuih..
tp xtau awat razman kta dia xkenyang..mmg plek razman ni..
yg keluar td, DONA, FATIN, ADA, IDA, NAD ZUK, FARAHANIM, NABILA HUSNA, AKU AND RAZMAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan