Isnin, 27 September 2010

new post for me

tanggal 27/9/2010

hari ni xde la best sgt, cuz byk benda terjadi...

awal2 td best....
1st, aku ngan kay terdiscover something yg amat memeranjatkan...
ada ke die buat mcm 2 kat gf die sendiri....bodoh gle....
aku kesian tengok gf die
die 2 agak baik jugaklah kan
xde la semenyampah si dia...
hurm...
lelaki yg bodoh sebenarnye 2...
bangang...

next, aku jenjalan ngan kengkwn UITM aku...
sbb dorang, aku enjoy ari ni, dan perut aku sgt kenyang...
dpt gak fulfill cita2 aku pasal nak tengok cte MAGIKA...
hahaha....
kredit towards, faten hamamah, anas and tipah nur hafizah..


yo tipah: len kali jgn ckp "keling" dalam teksi yg pemandu nye adlah indian...hahaha

next, masok la mlm nie...
aku sgt sakit hati....
woi ap mslh ko nak tye benda2 yg mcm puki 2 kat public ha??


ad aku kaco idup ko???
ad aku menyusahkan ko???
ad aku merosakkan idup ko???
ad aku effectkan idup ko???
ad aku memusnahkan idup ko???



weyh, tolongla, aku xkaco idup ko, ko jgn la kaco idup aku...
nak ckp mcm 2, ckp kat dpan2 r...
buley aku tumbuk ko skali due...biar puas hati aku...
ke sebenarnye ko ske kat aku??
cuz org yg normal xkan wat mcm 2 nye...


kalo dah celaka, mmg celaka gak...aku hepi ngan hidup aku sekarang...
tolonglah jgn kaco idup aku lg...
aku dah berubah...
aku bkn mcm dulu lg...
kwn2 yg rapat ngan aku pown ckp mcm 2...
tolonglah...


lg satu, kepada kau: aku xnak ko kaco idup aku lg...sudahla...kte dah duduk jauh, xkan jumpa kot...lpekan je sume yg ko pernah wat kat aku, sbb aku dah lme lpakan benda 2....pleaseeeee....


ya ALLAH...aku memohon dri engkau untuk membantu diriku ini ya ALLAH...tlgla buat kisah silam tidak menghantui aku lg...~amin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan